Cultura si Spiritualitate: Ganduri

Ganduri




Iubirea

Iubirea este la orice pas pe care-l fac
O urmaresc oriunde merge,
Oriunde este.
Se ascunde…ma urmareste
Dar eu nu realizez acest fapt.
Si totusi este in visul meu,
Este in fiecare secunda in mintea mea
Si in fiecare seara dorm cu ea in gand
Lumea mea ii apartine toata.

Iubirea este ,,durerea” Luminii venita de Sus
Inspira dorintele mele si este ca un ghid
O urmaresc prin furtuna si frig
Prin arsita si soare
Si stiu ca poate deveni
Lumina sufletului meu gol si pustiu.
Oriunde esti stiu ca existi
Vreau un semnal de la tine.

Te urmaresc prin viscol si vant
In final te-am zarit in noapte
Te urasc… te iubesc, am nevoie de tine
Te-am gasit… nu esti... am plans.


Acasa

Intunericul ma acopera
Dar sunt bine, sunt salvat de tine
Esti alaturi de mine
Sufletul tau este atat de curat
Atat de frumos
Nici numele nu ti-l pot pronunta
Ce bine este in aceasta stare.
Du-ma acasa, lasa-ma sa merg cu tine
Lasa-ma sa fiu una cu tine.
Toata viata mea am stat
Si te-am asteptat
Acum iata ca suntem una, singuri
Este timpul sa ma iubesti
Asa ca hai sa mergem acasa.


Priviri

Cand verdele pamantului
Saruta usor albastrul cerului
Formeaza un colorit placut ochilor
Cand peste intuneric patrund
Razele soarelui
Inima-mi tresalta
Si sufletu-mi vibreaza

Secundele se scurg, orele trec
Timpul se opreste in amintiri
Si incerc sa la memorez cat mai repede.

Nu imi pasa si nici nu stiu
Daca simt dragostea cu adevarat
Nu stiu daca simt ceva pentru tine.


Goliciune
Este intuneric in sufletul meu
Sunt intemnitatul propriului meu ,,EU,,
Durerea este adevarata si sufar
Dar simt iubirea.

Este intuneric si cand inchid ochii
Prin parul meu circula un aer rece
Intrebarea mea este cand voi scapa

Sunt atat de gol
Sentimentele mele nu mai sunt
Dar ma incred in dorintele mele
Imi simt sufletul arazand
Dupa iubire


Curcubeul

Soarele stralucitor
Da lumina si caldura tuturor.
Apa este dulce
Ma face sa ma misc
Si chiar sa dansez
Cand curcubeul pe cer apare.
Ceea ce vreau sa stii
Ca si eu pot fi
Un curcubeu pentru tine
Si chiar sunt…

Soarele rasare, vremea este proaspata
Te face sa-ti misti picioarele
Cu care poti dansa acum
Sunt pregatit sa te salvez dar,
Vreau sa stii…ma intelegi… poti sa ma intelegi

Cand dimineata aduna curcubeul
Vreau sa stii ca si eu sunt un curcubeu acum
Plec la salvarea ta… aici sunt
Vreau ca tu sa stii… poti… tu sa ma intelegi
Poti sa ma intelegi acum
Ma crezi… !?


Sunetul

Sub pamant sau pe nori
Nu conteaza unde esti
Acum asta nu are importanta
Ci asculta sunetul din jur
Si asteapta ca noaptea sa te cuprinda
Asteapt-o dincolo de fereastra
De la fereastra prin care vezi ploaia
Si luminile oraselor din noapte
Atinge picaturile lacrimilor ei.
Inchide ochii, du-te departe cu gandul
La mii de mile departare
Si asculta in continuare sunetul din jur
Stiu ca iti este dor.


Zile

Imi iau timp ramas
Din propria mea viata
Toate orele pe care Dumnezeu mi le trimite
Trec in zbor deasupra ochilor.
Si cobor pe fereastra
Si orele trec blitand cu repezeala
Si stiu ca traiesc pe alaturi
Dar cu zambetul pe buze voi muri
Pentru ca viitorul meu este iubirea
Furat in jaful perfect.


Neliniste

Nu pot dormi… m-ai trezit
Sunt fara vise acum
Sufletul meu este al tau acum
Poti sa mi-l iei
Sunt bantuit cand ma uit in ochii tai
Vreau asta… si nu voi fi refuzat.


Tot

…Dar hai sa mergem mai departe
Vad cum flacara se transforma in cenusa
Si nu va mai dura mult
Inainte ca tu sa te intorci
Restul in ce se va transforma ?
Va urma dorinta ?

Esti tot, Soarele meu
Nimeni altcineva nu ar putea sa intre
In valurile care cad
Nimeni nu le poate infrunta
Nimeni nu poate sa te aduca acasa.


Simtiri

Lumina Lunii sarutand tarmul violet
Visand la rochia pe care chiar acum o porti
Ma trezesc ranit si astept mai multe
Nu vreau sa simt ca traiesc
Nu vreau sa ma simt gol
Nu vreau sa simt ca traiesc fara tine

Cand zorile se ivesc
Pot sa simt caldura soarelui tau rasarind,
Crescand in mine, in launtrul meu
Pot sa simt valurile inimii tale grabindu-se
Furiindu-se peste mine, coplesindu-ma
Pot sa simt sunetul inimii tale, rupandu-se

Imaginile se opresc aici
Norii se opresc si ei din mersul lor
Si timpul se opreste
Traficul sisteaza

Nu pot sa simt
Nu pot sa traiesc ciudatele ramas bun de adio
Am nevoie de tine
Am nevoie sa simt…


Nu pot

Zilele mele au trecut fara rost
Si ma gandesc la tot ce a fost
La cat de bine si rau a fost
Nu pot sa stau
Nu pot sa cred
Ca totul, chiar totul s-a sfarsit acum
Nu pot sa cred ca Nimeni nu m-a iubit.
Cineva a asteptat mereu sa ma intorc la El
Sa-mi spuna ca ma iubeste
Si sa raman alaturi de El.


Dragostea

Dragostea mea este ca un pas desculti in zapada
Te voi urmari oriunde te vei duce
Durerea Luminii a venit sa ma trezeasca.
Tu nu iti vei da seama niciodata
Ca eu iti inspir visele si te indrum
Urmez furtunele care aduc racoarea
Si aprind o flacara in sufletul tau
Cea mai fina atingere a penelor care cad
Dragostea mea poate fi invizibila
Dar inspir visele care te vor indruma

Esti in cealalta parte
Dar in mintea mea soptesc
Fiecare cuvant pe care il spui
Si inainte de a te duce la culcare
Te rogi la steaua
Singurul tau Luceafar
Dragostea…


Chiar acum !!!

Acesta este locul
Unde ne putem ascunde
Lasa sunetul muzicii
Sa-ti tulbure mintea
Fara sa ai control
Sa poti chiar zbura
Si lasa muzica sa-ti cuprinda gandul
Chiar acum !!!

Simte sunetul din mintea ta
Si muzica mea
Sa-ti despleteasca parul lung
Lasa-te controlata
Chiar acum !!!

Fa-ma sa-ti simt vibratia
Fa-ma sa simt ca muzica traieste in tine
Fa-ma sa ma simt ca-n paradis
Fara ca sa ai control
Traieste-ti visul, nu te ascunde
E timpul sunetului acum
Chiar acum !!!


Pierdut

Ma uit in urma mea,
In amintirile mele
Si simt cum pot sa retraiesc din nou
Imi amintesc de un semn avut
In orasul viselor.

Timpul il pot intoarce
Dar eu nu ma pot aduce inapoi.

Intoarce-te

Nu am nimic ce sa-ti spun
Spune-mi numai cand te intorci
Ca sa alergam prin ploaie.
Impreuna putem face multe
Dar acum nu ne avem nimic de spus.

Acum nu gasesc nici un sens
Am incercat de nenumarate ori
Dar ma uit la tine fara un motiv
Si ma intreb de ce… ?

Astept un semn din Paradis
De acolo din cerul indepartat
Atunci cand inchid ochii
Te vad pe tine venind.

Nimic din ceea ce Tu ai
Eu nu am
Cand am deschis ochii
Vad ajutorul din partea ta ca un dar.


Descoperiri

Cand vrei sa descoperi Adevarul
Sa fie un confort pentru tine
Sa nu uiti ca timpul trece

Trebuie sa-L descoperi
Si sa fii mereu creativ
Sa te uiti la ploaia alba
La ploaia care nu ploua
Si la coloratul foc
La focul care nu arde.

Sa nu crezi ca razele soarelui
Sunt mai calde decat iubirea.


Vreau …*NU*

Cand privesc adanc in ochii tai
Vad ca si eu pot ajunge in Paradis
Doar atat iti cer.
Nu trebuie sa fie un secret
Pentru noi.
Nu ma poti ajuta
Pentru ca nu vreau
Sunt in acest intuneric rece
Dar e cald si am pace in inima mea.
Uita-ma si pastreaza amintirea in secret
Urmareste-ti dorintele
Nu ma poti schimba
Nici nu vreau
Nici macar mainile tale pline de ajutor

Nimic nu ti-am spus
Din ceea ce vreau sa-ti spun

Te misti prea repede
Si nu imi dai nici un semn.



Paradis

Am incercat de prea multe ori
Dar timpul l-am pierdut
Sa ma alatur inimii tale
Fara motiv eu vreau acum
Sa ma reintorc in Rai
Si atunci cand vei dori sa fii cu mine
Sa privesti cerul
Si ochii sa ii inchizi
Si atunci …poate,
Am sa te ajut sa ajungi
Cu mine in Paradis


De cealalta parte

Totdeauna suntem vazuti
De cei din cealalta parte
Si noi nu ii putem vedea
Decat atunci cand inchidem ochii.

Viteza Tarii Luminii
Ma lasa singur in noapte
Dar aceasta nu e o dezamagire pentru mine

Stelele ma cheama la ele
Atunci cand lumina noptii
Loveste apa
Pot sa simt locul
De cealalta parte
Te simt si te vad
Din (de) cealalta parte.



Linistea

Linistea…cea mai mare fericire de pe pamant
Intra adesea doar
Prin... singuratate


Ras

Pentru ceva necunoscut nu exista interes.
Radeti de mine ca sunt diferit
Dar eu rad de voi ca toti sunteti la fel.


Inima mea

Inima mea e o parte stricata
Din cauza folosirii in mod necorespunzator
Inima mea e o parte inghetata
Din cauza rautatii si urii din jur
Inima mea e o parte furata
De cei care azi ii numesc zburatori
Si restul e data in grija.
Acum am un imens gol in piept
Si lumea il vede pe strada
Se uita lung si trist la mine
O parte se recunosc pe sine
Pe ceilalti nu-i intereseaza.
Sper ca de data asta sa mearga magia
Sper ca de data asta sa fi ales bucuria
Sper…sper in zadar…speranta e o ,,stricata”
Si doarme-n pat cu multi dintre noi.
Numai vreau sa sper, vreau sa mi se-ntample
Nu mai vreau vise si asteptari
Vreau dragoste, viata vreau si moarte
Vreau sa raspund acestei chemari…


Afara

afara picură ploaie,
în mine picură amintiri,
dureri şi bucurii,
fericiri şi-amăgiri,
frica de a nu înnebuni,
pământul şi iarba
auu! talpa,ah!!
Ea mi-e plină
de tâmpla scundă
a golului
din sufletul meu!


Cuvinte incalcite

Am fost şi n-am fost
ce-aş fi putut să fiu!
Am fost un banal
timpuriu şi târziu!
Am fost şi n-am fost, dar,
ce-am fost nu prea ştiu!
Dar,…oricum ce am fost
n-aş mai vrea ca să fiu,
vreau să fiu ce n-am fost
şi-aş putea ca să fiu!
Am fost si n-am fost
ce as fi vrut sa fiu
Am fost un suflet
banal si pustiu
Am fost si n-am fost
Cui am fost nu prea stiu!
Dar.....oricum ,ce am fost
As vrea din nou sa fiu,
vreau sa fiu ce-am fost
acelasi suflet pustiu!
Dar suflet nu mai am
Deci, nu mai pot sa fiu


Zbor

am vrut să zbor dar,
mi s-a frânt aripa
în geamul de la suflet
şi...am căzut
pe podeaua plină de iarbă uscată
şi flori rupte
iar, copacul meu plânge
şi se tanguie
căci vântul s-a supărat
şi îl loveşte cu putere
i-a rupt crengile şi
i-a împrăştiat frunzele,
iar mie începe să îmi fie somn
de tine şi de mine
din nou


Insistenta

desertaciunea sufletului meu
a atins visul ochilor mei
si m-a orbit
cu moartea din mine
care usuca tot,
dar, insist sa vad
dar sunt orb
insist sa exist
dar fara rost
fara pasi,
invalid intr-un pat
numit VIATA!


Vreau si eu sa stiu

vreau si eu sa stiu cum cad stelele
si marea isi striveste
valurile de tarm,
iar norii imi ating glezna
si inima-mi
se frange intr-un vers

vreau si eu sa stiu cum canta cerul
si luna isi arunca
razele pe pamant,
iar noaptea imi atinge tampla
bolnava de dorul
unui tarm numit "drag de tine"


Vis

visez cu ochii larg deschisi iubirea
visez visul iubiriii
si ma trezesc tot visand...
merg pe strada culegand frunze
si visez chipul tau pe ele
sclipind in culori frumoase
de toamna netrecuta
acuma intind mana dupa fulgii
ce cad ca o ploaie magica
si te visez in fiecare fulg
care-mi sta pe palma
si ma saruta pana in suflet


visez...

visez ca vreau sa visez
visul nostru neterminat
si adorm visand


muchia unui zambet

cad stele azi
si numar galaxiile din gene
ce-mi stau pe muchia unei lacrimi
sa cada...sau nu...
mi-e teama sa o las ca sa cada
mi-e teama s-o tin prinsa-n geana
mi-e teama s-o tin suspendata
intre azi si maine
intre ieri si zilele de dupa
intre a fi si a nu fi,
dar am sa o mai pastrez un pic...
pana in clipa in care
ai sa o culegi tu cu un sarut
si ai sa pui stelele inapoi pe cer
iar galaxiile vor sta pe
muchia unui zambet


acum...

in ceas de noapte
cand visul nici nu vine ca sa stea
nici nu sta ca sa ramana,
acum...
in ceasul in care orologiul bate infundat
miezul noptii
si fereastra se tranteste de perete
gemand speriata
acum...
cand lacrimile imi curg pe obraz
si le simt cel mai bine
mi-e dor
mi-e cel mai dor de bratele tale
si de rasuflarea ta adormita
acum...
cand incerc sa imi adorm privirea
de drag de tine
nu vrea sufletul sa doarma
si urla de dor
acum...


ma pierd

ma pierd in clipe de neputinta
imi scald ochii
pe faleze neterminate
si incerc sa ma arunc in gol
sa ma strivesc de valurile lacrimilor,
dar mereu apari asemeni ultimei clipe
clipa sperantei pe care o pot saruta
clipa zambetului fara fatade
clipa iubirii neconditionate
si ma prinzi ridicandu-ma pe aripi
din neantul de ieri si azi
imi scuturi praful din suflet
si ma ridici sus spre maine
peste tine si tot ce insemni tu
si-mi spui..."va fi bine"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cultura si Spiritualitate Urang-kurai